Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product of afgenomen dienst. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

U kunt uw klacht per e-mail verzenden aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of per post naar het volgende adres: Kerkstraat 77, 3341LD, Hendrik Ido Ambacht.

Een keer vrijblijvend praten over de mogelijkheden?

088-5554866


info@fitsz.nl


Meer over Fitsz?

Mathijs Vermaat
IT Consultant
mathijs@fitsz.nl

Thijs2015

K!ds Unlimited

Wij geloven dat ontwikkeling gelukkig maakt. Kleine stapjes vooruit, maken grote verschillen. Dat is niet alleen zo in IT. En daarom vinden wij het belangrijk óók daarbuiten verschil te maken.

kids unlimited